Πολιτική Επιστροφών / Ακύρωσης
1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).
Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο foodservice@panora.gr ή με τηλέφωνο στο 2109315154, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.
Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.
Το προϊόντα προσφοράς εξαιρούνται από την δωρεάν επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντων, και επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει : να μην είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει.
Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός (14) ημερών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής, στην περίπτωση αλλαγής, του προϊόντος στον πελάτη, καλύπτονται εξ ολοκλήρου από το κατάστημά μας.
Σημειώστε πως η αποστολή μπορεί να επιτευχθεί με οποιαδήποτε από τις συνεργαζόμενες εταιρίες (Speedex, ΕΛΤΑ Courier) χρεώνοντας την panorafood και ισχύει μόνο σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος.
Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του.
Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό i-ban. Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( foodservice@panora.gr) την απόδειξη πληρωμής.
Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή κ η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Εάν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί ούτε τότε, έχει το δικαίωμα να αγοράσει οτιδήποτε επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη στιγμή τα χρήματα μέχρι τότε θα πιστώνονται στο λογαριασμό του πελάτη(εξαιρούνται περίοδοι προσφορών και ειδικών εκπτώσεων), κατόπιν συνεννόησης με την panorafood.gr.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχει μείνει ευχαριστημένος.
Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης και στέλνοντας το απευθείας στο email (foodservice@panora.gr).
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Στην επιστροφή των χρημάτων συνυπολογίζονται τα μεταφορικά έξοδα.
Η επιστροφή χρημάτων επιτυγχάνεται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που επιλέχθηκε κατά την αγορά.
2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
Η panorafood.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.
Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει την ίδια μέρα της παραλαβής με e-mail (foodservice@panora.gr) ή με τηλέφωνο στο 2109315154, και η panorafood.gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Σημειώστε βέβαια πως η panorafood.gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 15-20 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η panorafood.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ Ή ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).
4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της είτε να την επιστρέψετε μετά την παραλαβή της εντός 14 ημερών, καλώντας στο στο 2109315154 είτε με αποστολή e-mail στο foodservice@panora.gr
Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία, όπως όταν παραλήφθηκε.
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 10 ημερών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εφόσον η παραγγελία ήταν με αντικαταβολή ή με τραπεζική μεταφορά, είτε με ακύρωση της συναλλαγής εφόσον η πληρωμή ήταν με κάρτα.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται πιο πάνω στο άρθρο 1 (πολιτική επιστροφής και αλλαγής προϊόντων).